Saturday, September 12, 2009

time bebuka...

hari ni budak2 SEB berbuka sekali di Tengku Impian.
aku ngan Josh kuar awl skit,kul 6.30 sebab nak bg Click mandi...hehehe...
dah lama giler click x mandi air sabun....td dah wangi la skit..
pkul 7.05 mnt baru kami sampai kat Tengku Impian.....
masa sampai td terkejut gak sbb meja kitaorg plg panjang dan paling banyak makanan di atas meja...hehehe....
logik gak la sebab satu cos datang...mmg meriah la tadi....
kitaorg makan ikan siakap masak soup sour,sawi ikan masin(rasanya la),telur bungkus,ngan tomyam ayam.....air bandung ngan tea o ais......



x senonoh tul letak gambar ni...hehe..sory la
gambar sebelum mkn x sempat ambik....hehe



ni time dah abis makan....



aku ngan Josh....muka gembira sbb kenyang... : )



bal,aku ngan josh...

nanti aku letak gambar g k....semua kat camera member....

lepas bebuka,aku,josh,kecek,bal,zuzu ngan ilu g shopping lak kat JUSCO....
sebelum tu kami solat maghrib kat surau JUSCO....
mak aiiii....ramai giler orang....penuh satu surau tu....dah la surau tu kecik je....sembahyang pun kena himpit2...
yang aku pelik...tempat lain kat JUSCO tu punya la besaq...tp bila mai kat surau...alahai,kecik je ruangnye....huhuhu....
habis je solat,ape lagi...aku pun shopping sakan la....hehehe...



aku beli 3 helai baju dan kad raya......kad raya tu nak bagi kat family tercinta,kat dia(insan tersayang...hehehe) dan kat family dia.....



nampaknye..setakat ni dulu ye...penat la...nak makan papa roti jap...hehehe....


No comments:

Post a Comment