Saturday, September 12, 2009

sebenarnya...........

sebenarnya...
x sabar nak menyambut aidilfitri kali ni.
Bukan kerna tidak mahu berpuasa...
atau tidak sayangkan bulan ramadan,hehehe...
Tapi kerna banyak perkara yang indah,
akan aku tempuhi sepanjang aidilfitri kali ni.
Sebelum bercerita panjang tentang perkara indah itu,
aku mahu meluahkan ape yang aku rasa sepanjang 22 hari kita berpuasa.
Pertama.....ramadan kali ni rasa cepat sgt berlalu.
Kedua.....ramadan kali ni mendekatkan dua hati walaupun jauh.
Ketiga.....ramadan kali ni baru beberapa hari meninggalkan terawih,
atas sebab2 tertentu.
Keempat.....ramadan kali ni aku dianugerahkan lagi satu family....hehehe
Kelima....aku terlalu teringin untuk berbuka ngan family dan dia.
Setakat ni,ini yang aku rasa sepanjang ramadan.


Sebenarnya.....
Perkara2 indah yang aku tempuhi saat menjelmanya aidilfitri....
1....aku dapat JEMPUTAN RAYA dari family dia untuk beraya di rumahnya..hehe
2....aku dapat KETA BARU..hehe..naza suria....tima kasih ayah....
3....aku dapat RM300 dari ayah untuk shopping raya....yahuuuu
4....insyaalah,aku akan beraya dirumah dia raya keempat...heheehe..


Sebenarnya....
Aku bersyukur sgt atas segala pemberian dari yg Maha Esa......
Tidak kira ape bentuknye...kasih sayang,cinta,dan sebagainya....
Kita sebagai umatnya perlu selalu bersyukur.... : )

No comments:

Post a Comment