Friday, April 24, 2009

suasana exam....

semalam....aku baru selesai menduduki exam numerical method atau dlm bmnye kaedah berangka.mmg berangka tul....pening n panjang giler nak abiskan 1 soalan....masa isi slip exam aku terlupa nama pensyarah...hehe...jd aku x letak la nama pensyarah.aku letak seksyen je...tiba2 masa tgh kusyuk menjwb exam,dtg seorang pensyarah tanya dgn slumbernye, aku x dak pensyarah ke..hehe....aku tergelak n baru tulis nama pensyarah tu...namanya ABD RAHIM BIN ABD RAHMAN...x la susah manapun nak ingat....tp tu la,banyak sgt pensyarah..hehehe.....berbalik kpd exam numed,semuanya 5 soalan n kena jwb semua dlm masa 3 jam.....tp yg peliknya x terasa langsung 3 jam tu...pejam celik2 dan cukup 3 jam.....gelabah dibuatnya sbb ada g soalan yg x abis jwb.....huhu..redha je la...tepat jam 12 selesai sudah antar paper numed...yahooooo.....!!!!!

kemudian...aku terus gerak dan keluar ke taman u sekejap nak isi minyak...n aku sampai bilik tepat jam 12.35....tiba2 member group e2 call nak antar assignment ptg ni....huhu...dah la banyak g yg x siap,lum combine dan banyak g la....mata ni pun satu, masa tu la nak pejam....huhu...ngantuk giler.....tp dgn semangatnya aku pun siapkan assignment dgn member dan akhirnya berjaya jugak kami siapkan..yeyeye.....tau kul brapa siap....kul 4.30...huhu....lenturer tutup office kul 5....tottet2.....sampai la kat bilik lecturer kul 5.10...nak dijadikan cerita,perjalanan bukanla semudah yg disangka : )...masing2(3 org) x tahu bilik lecturer kat na...yg tau blok dia je....call la pulak member lain....sampai je kat bilik,lecturer dah balik dah..huhuhuhuhu.....dgn hati yg kecewa,cheewah.....kami pun balik ke kolej....hari ahad ni baru nak antar assignment.....

petang tu dlm kul 6.15 aku kuar g sri putri beli tiket nak balik......tiket mahal gler RM70......aku dapat tiket 30 april kul 10 malam.....bestnye dpt balik...aku rindu giler kat mak,ayah,iwan,syafiq n rumah...hehe...lepas beli tiket,aku g makan kat ketumbar.....aku makan otak-otak2,tomyam,sotong tepung dan kailan ikan masin...banyak giler makan...bukan makan srg la...berdua... : ) yg kelakarnya.....couple depan meja kitaorg pun makan sama ngan kitaorg...hahahaha....habis je makan aku gerak ke Gient....sepanjang aku kat UTM ni la first time aku menjejakkan kaki ke Giant....slalu g jusco je....aku teman dia beli barang....kul 8 mlm aku pun sampai bilik......

malam ni aku malas giler nak study....x dak mood langsung....aku kena study e2 cos ahad ni exam e2.....sbb nak exam aku pun study kat lantai.....ni la tabiat aku klu x dak mood,study kat lantai.....pastu......bukan study pun...tidor la jawabnye.....best ooo tdur kat lantai.....sejuk...hehehe.....aku terjaga kul 1 lbh...pastu terus lari tidur atas katil....n..zzzzzzzz.......

pagi tu aku set jam nak bangun kul 4.45.....ni lagi satu masalah aku,dgr loceng je mesti tutup......pastu bgn lewat la...kul 6.......lepas smbahyang aku smbung study dgn gigihnya sampai kul 10 lbh....lama giler study..hahaha.....emmmm.....k lah...dah penat taip ni...mata dah kuyu dah ni.....nak tdur jap....nantikan cerita seterusnya...hehe...mcm penulis novel lak....tata.....

3 comments:

  1. kak ida.. GIENT k GIANT ??? huhuhuh

    ReplyDelete
  2. a'a la..mizan...huhu..
    akak tulis blog ni masa tension study...hahahaha....malunya....

    ReplyDelete
  3. ceh..ceh.. tension la sangat.. hahah.. k. by the way.. havve a safe trip to rumah.. kem salam kat orang2 utara ye.. hahahahah...

    ReplyDelete