Sunday, April 26, 2009

selesai cabaran seterusnya..............

lega rasanya selesai sudah exam E2......hari ni aku menduduki peperiksaan E2 kul 9 pg di p16.....aku masuk dewan dgn hati yg tenang..hehe..berbekalkan ilmu di dada yg x seberapa mana.... : ) gelisah tul masa jawab sbb susah giler soalan,namun aku perahkan otak,menggunakan sebaik-baiknya ilmu yg ada untuk menjawab soalan2 yg mencabar tu....huhuhu....akhirnya setelah 2.30 mengeluarkan ilmu..hehe..kertas e2 pun selesai....alhamdulillah....ada 2 lagi paper yg perlu ditempuhi....TECHNO dan EMT..........malam ni wajib study techno...aja2!!!!!!!! : )

setelah menghantar paper,aku pun keluar dewan.....ALAMAK!!!!!!!......hujan lebat giler.....aku dah la naik motor....mcm na nak balik ni.......sbb malas nak tunggu hjn ni berhenti,aku pun redah je hujan...fuhhh,basah kuyup dan sejuk giler.....sampai je kat kolej aku terus naik bilik.....mula la aku mempersiapkan diri utuk TIDUR....hehehe..penat giler...dah bengkak2 mata punya study n x cukup tdur....tp sebelum tdur aku makan dulu sbb perut lapor.....roomate tolong belikan makanan..thanks akak......hehehe....perut dah kenyang,apa lagi tdur la pas tu........zzzzzzzz........

k,lah sampai sini dulu........hari ni x banyak perkara yg berlaku....cheeewah....tp yg penting mcm2 aku rasa hari ni...sedih ada,hepy ada,kecewa pun ada.....sedih sbb fkir yg aku akan kehilangan seseorang pada sem dpn.....bukan hilang la,tp cuma jauh je.....hehe...hapy sbb dia gak..n kecewa sbb x leh jawab sgt paper E2...huhuhu.....k....tata.......


4 comments:

  1. ida..
    sape ssorg yg akn berjauhan 2??
    sampai ati rahsia kn dr sai ek..

    ReplyDelete
  2. Salam kak...
    ne bdak UTHM...jgn lupe dtg FOMCA..kta meriahkan ckit kat tempat kte study ne,Johor...hu3

    ReplyDelete
  3. salam kak...
    ne bdak UTHM..jgn luper dtg FOMCA kat cne...hu3
    kte meriahkan cikit Johor ne..hu3

    ReplyDelete
  4. hilang seseorang sem dpn,.
    soalan ni lg pyh nk jwb dr soalan e2

    ReplyDelete